Specjalista ds. jakości obsługi
Miejsce pracy: Łódź
DO OBOWIĄZKÓW OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:
- powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych,
- nadzór nad obiegiem dokumentów,
- obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych,dbanie o wizerunek salonu,
- opieka nad ekspozycją salonu,
- prowadzenie ewidencji pojazdów,
- budowanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,
- aktywny udział w działaniach marketingowych,
- sporządzanie raportów,
- realizacja badania i wspierania procesu jakości obsługi,
- przygotowywanie wewnętrznych procesów i procedur wspierających jakość obsługi,
- bezpośrednia współpraca z pozostałymi działami firmy w celu podniesienia wskaźników jakościowych i standardów obsługi,
- wspieranie procesu szkoleniowego oraz egzaminacyjnego w Akademii Toyoty i Lexusa.
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
- wykształcenie min. średnie,
- umiejętność pracy w zespole,
- dokładność, uczciwość, sumienność, samodzielność, dynamika w działaniu,
- łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność,
- doświadczenia w pracy w obszarze sprzedaży i obsługi Klienta,
- wysoka kultura osobista i gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- dobra organizacja w zarządzaniu priorytetami,
- dobra znajomość obsługi komputera i programów pakietu MS Office,
- zaangażowanie i orientacja na wynik.
OFERUJEMY:
- umowę o pracę na pełen etat,
- pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku motoryzacyjnym,
- niezbędne narzędzia pracy,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szereg szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
- pracę w młodym, dynamicznym zespole